kaga

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Karin - 5 maj 2011 15:38

Den här veckan har det varit riktigt kyligt igen, pelargonierna som jag haft på balkongen har fått flytta in igen. I tisdags kom Sandra hit med tvillingarna, det var planeringsdag på dagis och hon hade bara en lektion så hon stannade också hemma. Efter lunch så skulle flickorna sova så Sandra och jag tog en promenad ner till centrum och trodde att de skulle få dom att somna. Det visade sig att det var först när vi var nästan hemma igen som en av dom slog ihop ögonen. Det blev lite shoppande förstås, två stycken t-tröjor för 99 kr på Cubus blev present från mig, fingervantar till reapris hittade vi också. Innan vi gick hem var vi ner på Åhlens och där hittade vi solglasögon som var jättefina. I går var vi bjudna på födelsedagsfika Tove fyllde 12 år och inte 13 som jag skrev i tidigare inlägg, ibland blir det fel jag hade ju skrivit 12 i almanackan så jag vet inte vad som hände. Gösta har varit till hälsocentralen och dom har skickat remiss till hörcentralen nu så vi får väl se när han blir kallad därifrån, men minst tre månader tar det väl. I morgon åker vi till stugan igen det har ju lovats varmare väder i helgen och det får vi väl hoppas att det blir.

Ovido - Quiz & Flashcards