kaga

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Karin - 5 maj 2010 16:37

I morse tog jag bussen till Sätra, Sandra skulle till BVC med flickorna och jag erbjöd mig att följa med som hjälpreda. De skull vägas och mätas och båda var 68 cm långa och Emmelina vägde ca 8500 gr och Nellie 8700 gr, dom ligger precis på kurvan. Båda är lite snuviga och har hosta men det hör väl till våren kanske. Sedan tog jag bussen tillbaka till stan, vi hade tvättstugan kl. 10.00 och Gösta hade laddat maskinerna när jag kom hem. När tvätten var färdig tog vi en promenad till Rusta och köpte en vattenkokare för 49 kr, man undrar hur de kan sälja så billigt. Vi hann hem innan det kom en regnskur och nu skiner solen igen. I morgon ska vi åka till stugan och se hur det är där. Verkmästaren ringde idag och meddelade att mattläggaren var där idag och han trodde att mattorna på golv och vägg skulle bli klara idag och i morgon skulle de börja med klickgolvet. Hoppas att det inte tar så lång tid för sedan ska rörmokaren dit också och Hälsinge Bygg hade varit i kontakt med en som lovat ringa oss och bestämma tid när vi skulle kunna träffas i stugan. Han har förstås inte ringt men jag sa att Anders kunde meddela att vi kommer dit i morgon och då är det ju lämpligt att rörmokaren också kommer dit, vi får se hur det går.

Ovido - Quiz & Flashcards