kaga

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Karin - 25 mars 2011 19:18

Sitter på balkongen och skriver och det är 24 grader när klockan är 18,17, inte dåligt eller hur. Vi har haft riktigt bra väder här nu ett tag så det är väl synd att lämna det men det blir ju bättre hemma också. Både i går och idag har jag tagit ett snabbdopp i vår lilla pool som på e.m har drygt 23 grader och då har jag ju inget att skylla på, brukar ju säga att det ska vara minst 22 grader innan jag går i. Mitt knä gör ont fortfarande så det blir inga långa promenader, enligt Eva så är det troligen en ledbands skada och det tar lite tid innan det ger sig. I onsdags träffade vi Tina och Walters kusin Herbert som bor i Wien och är här på semester, vi var på J&B Kök och bar och åt och hade riktigt trevligt. Gösta tog en bild på Herbert och mig.

  Senast vi sågs var han 16 år och nu är han 31 år så det har gått några år, vi får hoppas att det inte dröjer lika länge tills vi ses igen.

Ovido - Quiz & Flashcards