kaga

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Karin - 25 november 2009 16:50

Skrev tidigar om att hotellet i Limassol inte låg där Travelpartner visade på sin karta. När jag skickade första meddelandet till dem så skulle jag få svar inom tre dagar, men så blev det inte, då skickade jag ett nytt meddelande och frågade om de inte tog mig på allvar, fick då ´besked om att det skulle ta 7-14 dagar och att de höll på att undersöka saken. Nu har de svarat och beklagat att kartan inte stämde och att de håller på att kolla upp det, dessutom får vi 400 kr i rabatt nästa gång vi bokar hotell med Travelpartner och det gäller hela året 2010 men vi måsta boka två nätter. Bra va? Det lönar sig att klaga. Vi kommer naturligtvis att utnyttja rabatten.

Av Karin - 25 november 2009 06:53

Läste i Arbetarbladet nyss att det varit 11 soltimmar i Gävle hittills i november, det har vi på två dagar. I går blev det en lugn dag som jag antog att det skulle bli. Jag var med Sarah och Totis till Carefour och handlade lite, annars blev det att sitta på altanen och läsa och sticka. I natt var dom till Larnaca och hämtade dotter och barnbarn som kom från Oslo. Planet skulle landa 03.20, inte kul att komma den tiden, men efter att MCA gått i konkurs så finns det inte så många alternativ. Vi hoppas att MCA återuppstår igen med de flygtider som det hade. I dag blir det en promenad troligtvis in till byn. En julbild på slutet sånt här kan man köpa på Orfanidis till 33 % rabatt, men jag avstår.

  

Ovido - Quiz & Flashcards