kaga

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Karin - 27 november 2009 15:50

Det här verkar bli en följetong, skrev ju senast om vår kompensation och det kanske verkade som om vi var nöjda, men jag svarade på mailet och skrev att vi tyckte att det var "dålig" ersättning bara två taxiresor t.o.r Skrev också att det självfallet varit en annan upplevelse att ha bott på gångavstånd till gamla stan. Nu har jag fått svar och nu börjar jag blir riktigt irriterad. Do m förstår förstås att  vi är missnöjd men sedan undrar hon vad jag har fått ifrån att hotellet ligger nära centrum för när hon kollat syns det tydligt att det ligger efter stranden. När jag var in och kollade igår då hade de ändrat placeringen på kartan så där har hon rätt, men när jag skrev ut den den 13 nov. var placeringen en helt annan. Har bett om hennes adress för att skicka min utskrift. Dessutom skriver hon att hon räknat fram att vi bara betalt 264,30 för rummet eftersom vi fått en check på 400kr, men den får vi ju först om vi bokar två nya nätter så det är ju fräckt så man far i taket och det skrev jag till henne också. Fortsättning följer.

Av Karin - 27 november 2009 07:06

Det är ingen större varitation på natt temperaturen än och i dag har de lovat 23 grader. Ikväll ska vi kanskeegå in till byn och lyssna på en Bouzouki Quartette, varje fredag kl 20.00 har de ett gratis arrangemang i kommunhuset, det tycker jag är generöst. Men innan dess blir det säkert en långpromenad idag. Efter den lunch enligt bilden, tomaterna är så fina och dessutom har vi olivolja som kommer från Sarah och Totis olivträd. Låter det inte gott.

  

Ovido - Quiz & Flashcards