kaga

Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Travelpartner igen

Av Karin - 27 november 2009 15:50

Det här verkar bli en följetong, skrev ju senast om vår kompensation och det kanske verkade som om vi var nöjda, men jag svarade på mailet och skrev att vi tyckte att det var "dålig" ersättning bara två taxiresor t.o.r Skrev också att det självfallet varit en annan upplevelse att ha bott på gångavstånd till gamla stan. Nu har jag fått svar och nu börjar jag blir riktigt irriterad. Do m förstår förstås att  vi är missnöjd men sedan undrar hon vad jag har fått ifrån att hotellet ligger nära centrum för när hon kollat syns det tydligt att det ligger efter stranden. När jag var in och kollade igår då hade de ändrat placeringen på kartan så där har hon rätt, men när jag skrev ut den den 13 nov. var placeringen en helt annan. Har bett om hennes adress för att skicka min utskrift. Dessutom skriver hon att hon räknat fram att vi bara betalt 264,30 för rummet eftersom vi fått en check på 400kr, men den får vi ju först om vi bokar två nya nätter så det är ju fräckt så man far i taket och det skrev jag till henne också. Fortsättning följer.

sarah

27 november 2009 16:24

Inte ofta jag blir utan kommentarer - men nu sitter jag helt svarslös och utan ord.

KAMP

27 november 2009 20:13

Hej Karin och broder Gösta, nu har jag tittat på Glamour serien som har gått i trettio år, det är något visst med den. Idag har jag varit ute i trädgården och krafsat i rabatterna ogräset växer rejält! Även bilen är tvättad och gården räfsad medan Malte sitter här vid datorn, så jag har sällan någon chans att lära mig. Adventsstakarna är på plats vi har en grisrosa i sovrummet! Vi sover till 8.00 varje dag. Livet är ganska behagligt, vi var i badhuset i eftermiddags och simmade 300 meter, vi bubblade i poolen och bastade, det är bra med kort som är betalt. Anders ringde, han var precis kommen hem här till det lilla huset, Eliza sliter i Norge hon kommer nog hem precis till julafton, där är mycket jobb med all julmaten en portion lutfisk kostar 350kr! Många Hälsningar från oss båda genom Kerstin