kaga

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Karin - 5 januari 2010 18:52

Sol och varmt på vår sida av gatan hela dagen, så tvättmaskinen laddades i morse och när tvätten var klar gick vi till Orfanidis och handlade lite mat. Lunch inomhus för det kommer så mycket små flugor när solen är framme, alltid något som inte är bra. Sedan gick vi in till byn, jag skulle byta knappar som jag köpt till tvillingarnas tröjor som nu är färdiga. Vid femtiden var vi bjudna på en drink före maten hos Birgit och Kenny som tack för att vi tipsat om Amorgos boutiqe hotell i Larnaca, dom har också varit dit och tyckte som vi att det var ett toppenhotell, men man bör boka rum mot baksidan, inte mot gatan där nattklubben finns. Därefter gick vi och sa hej åt Alexandra, Malte och J som åker hem till snö och kyla i kväll. Gösta bjöd på kycklinggryta med ris och mangochutny som vanligt mycket gott. När jag kollade mailen hade jag fått datum för dop av tvillingarna och det blir i Högbo kyrka den 27 februari så nu får jag boka resa hem då. I morgon är det helg här och kanske vi åker till Aya Napa med Sarah och Totis på förmiddagen och tittar på festligheter som går av stapeln där.

Ovido - Quiz & Flashcards