kaga

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Karin - 18 november 2010 15:08

I går tog vi bussen till Valbo, vi åker ju gratis som pensionär mellan 09.00 och 15.00 på vardagar. Jag har ju använt mitt kort en hel del i höst men det var första gången som Gösta använde sitt. Vi passade på att äta lunch på IKEA, strömmingsflundra och potatismos för 45 kr innan vi åkte hem igen. På  morgonen var det -7 grader och sol så vi fick i alla fall en fin vinterdag innan vi ger oss iväg. I morse började det snöa och det var nästan på noll så det svänger fort. Jag tog bussen till Sätra på f.m måste ju krama om småtjejerna lite extra det dröjer ju ett tag innan jag träffar dom igen. Förkylningen har blivit bättre hoppas att den inte kommer tillbaka. I morgon ska vi tvätta och efter det så får jag börja fundera vad som ska ner i resväskan, alltid lika svårt att välja vad som ska med, men vi har betalt extra så vi får ha 60 kg.

Ovido - Quiz & Flashcards