kaga

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Karin - 29 november 2010 16:50

I natt började det regna men på f.m blev det uppehåll så vi hann gå till tyska bageriet och köpa bröd. När vi varit hemma en stund brakade det loss på riktigt det spöregnade, blixtrade och mullrade som bara den ett tag och sedan har det varit regn lite till och från hela dagen. Det ska väl vara sådana dagar också även här och det är i alla fall bättre än snöoväder. Vi har suttit inomhus och läst, Gösta håller på med "Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann", han har haft riktigt roligt har jag hört. Jag läser "Stråk av rött" av Elizabeth George, jag gillar hennes böcker och den här hittade jag i pocket innan vi åkte. "Hundraåringen...."  började jag med på planet ner så den har jag redan läst, om ni inte läst den så gör det. Ni som kommer hit innan vi åker härifrån kan få låna den av oss. Jonas Jonasson som skrivit den har gjort succé med sin första bok, hoppas han skriver fler.

Ovido - Quiz & Flashcards