kaga

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Karin - 7 april 2011 09:42

Nu är allt som vanligt igen, det går fort att falla in i gamla vanor. På den här veckan så har de smutsiga snöhögarna minskat betydligt, gatorna har sopats och även de flesta trottoarer, krokusarna blommar i esplanade även det ett riktigt vårtecken. Det finns hopp om varmare tider. Gösta har fått tid på vår hälsocentral den 3 maj för hörselkontroll, vi ska till tandläkaren i slutet av april och i morgon ska jag till sjukgymnast med mitt knä. Bilen som varit avställd har registrerats igen och fått ta en tur till City-Gross (i fredags) och IKEA i början av denna vecka, Göstas vecka att köra. Gösta har också fått veta vad hans besök på Clinica Roca kostade, han var ju intagen där från den 1 januari till den 4 januari och räkningen gick på mer än 20 000 kr men självrisken är "bara" 1 500 kr.


I går var jag till Sätra och var barnvakt åt Emmelina och Nellie som inte fick vara på dagis eftersom det fått ögoninflammation. Sandra skulle börja skolan 12.45 och när jag kom dit sov båda två, Emmelina vaknade innan hon åkte, men det var inga problem, hon vinkade glatt åt sin mamma och accepterade mig direkt. När Nellie vaknade var det bara glada miner där också. Det händer ju massor med dom små i den här åldern och nu börjar dom ju säga en hel del ord och det är jätteroligt att se dom leka tillsammans. Som ni förstår så ställer jag gärna upp och hjälper till med "prinsessorna".

Ovido - Quiz & Flashcards