kaga

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Karin - 20 april 2011 16:20

I eftermiddag har jag varit till rehab igen, sjukgymnasten gav mig ju en tid när jag var där sist, han tyckte ju att jag skulle ha en kortisonspruta i mitt onda knä. Jag har ju fortfarande ont men det har blivit bättre och nu vet jag ju vad det är och att jag inte behöver vara rädd för att ta en promenad som vanligt. Lennart konstaterade också att det är förslitning i knät men tyckte inte att jag behövde någon spruta, om jag blir sämre så får jag höra av mig. jag får leva med det och alvedon hjälper om det blir för besvärligt. Det är bara att acceptera att det är "gammeln" som gör sig påmind och det är väl självklart att  lederna har blivit slitna. Får vara tacksam att det bara är knät än så länge.

Önskar er alla en riktigt Glad Påsk!!


Ovido - Quiz & Flashcards