kaga

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Karin - 9 april 2011 10:37

Börjar med bilder på Emmelina och Nellie som jag tog i onsdags när jag var hos dom.

     Här tittar dom på Bamse i datorn, Emmelina är fullt koncentrerad och Nellie visar sitt bästa smile. I går var jag till sjukgymnasten och fick mitt knä undersökt, det visade sig vara artros och jag fick en ny tid den 20 april då jag ska få kortisonspruta i knät. Hoppas att det hjälper med det, jag har ju haft riktigt ont när jag går men fick tips om att blanda Voltaren och Alvedon, jag har inte tagit några smärtstillande tabletter innnan. Till  min förvåning så hjälpte det och i natt har jag sovit riktigt gott för första gången på tre veckor. När jag kom hem kom Sandra hit med flickorna hon hade lektion mellan 10.20 och 11.50 Det är inga problem att ha dom, Nellie har ju varit lite blyg för Gösta men i går var det tvärtom, Emmelina ville inte vara i närheten av honom men Nellie satte sig i hans knä. Gösta tog en bild av oss för ibland skulle båda sitta hos mig.

  Är vi inte fina? I dag skiner solen så nu ska det bli en promenad, hoppas att det går bra med knät.


Ovido - Quiz & Flashcards