kaga

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Karin - 10 februari 2010 18:34

I natt var det 10,6 grade så nu börjar det bli varmare hoppas vi. I  förmiddags åkte Sarah och jag till Agia Napa, igår när vi var där hittade jag en butik som hade rea på barnkläder, då köpte jag två små t-tröjor till tvillingarna. Sarah ville också kolla så därför åkte vi dit. Jag köpte byxor till tjejerna och Sarah hittade ett par tuffa shorts till Malte. När vi kom hem gick Gösta och jag till bageriet och köpte bröd och på vägen dit tog jag en bilder på "vår" Agave. Gösta hade också måttbandet med för att mäta hur mycket den växer på en vecke t.ex

  

I dag var det 1610 mm till marken. Kanske har den slutat växa men så här ser den ut från en annan vnkel

  

Blommorna i början av stängeln har redan börjat vissna så fortsättning följer.

Vi var bjudna till  Birgit och Kenny på en drink kl. 17.00 tillsammans med Sarah och Totis och det blev en James Bond drink det smakade bra.

Ovido - Quiz & Flashcards