kaga

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Karin - 25 februari 2010 11:33

Resan till Gävle blev lång, missade planet i Budapest så jag fick åka via Amsterdam för att ta mig till Arlanda. Kom dit 16.00 istället för 09.20 Väntade ca 10 min på tåg och kom till Gävle 18.00 Det blev lite av en chock med all snö och kylan, men nu har vi jättefint vinterväder. Vit snö och sol och bara några grader varmt på dagen. Bilder kommer när jag kommer tillbaka till Paralimni. Har lånat dator hos Sandra är där för att vara till hjälp med tvillingarna under tiden Sandra bakar kakor till dopet. Just nu sover det två så då passar jag på att skriva lite så att ni vet att jag har det bra. Har förstås tagit en del bilder på dom små och det kommer att bli fler, så en del kommer på bloggen. I morgon kommer Tina och sedan är det dop på lördag och på tisdag åker jag tillbaka till värmen.

Ovido - Quiz & Flashcards