kaga

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Karin - 2 april 2010 16:24

Sol och en del moln men varmt och en dag närmare hemresan. När jag fyllde år i december fick jag en "julgran" i present och den har jag hållt liv i så nu måste jag bestämma vad som skulle hända med den och jag tyckte att det skulle passa att gräva ner den i parken nedanför Sarah och Totis hus. Adam tyckte att det här var riktigt kul så han hjälpte Totis med att gräva hålet, fylla det med jord och vattna "granen", han ställde också villigt upp på en bild och det är inte vanligt numera enligt Pernilla.

  

Sedan blev det elva-kaffe med tårta som blev kvar från Birgits kalas i går. Sarah har en hel del kaktusar i sitt land, en del som kommit med från Sverige och de trivs här nere. Den här blommar nu, riktigt vacker är den.

  


Ovido - Quiz & Flashcards