kaga

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Karin - 14 april 2010 17:12

Fick ett sms i går kväll från Sandra där hon undrade om jag ville följa med till Maria kyrkan i Sätra på babysång och det ville jag förstås. Tog bussen före nio på morgonen och till min förvåning så hälsade chauffören mig välkommen på bussen med ett stort leende och önskade mig en bra dag på jobbet. Det har aldrig hänt tidigare men det var riktigt trevligt, mer sånt. När tvillingarna fått mat och rena kläder så gick vi till kyrkan och där var det redan några mammor med barn, idag var det barn mellan 0 och två år. Det blev lite lek först och sedan flyttade vi oss till  musikrummet där det blev sång en stund, därefter fika och lek igen innan det var dags att gå hem. Gösta hämtade mig och det blev en tur till IKEA, där blev det gardiner och gardinstänger vi passade också på att äta lunch där. Eftersom det är min vecka att köra bil så blev det jag som fick köra hem, trots att jag inte kört bil sedan i oktober så gick det utan problem. Hemma igen sydde jag nya överdrag till stolen som jag skrev om tidigare. I kväll blir det TV tittande som vanligt, efter att "bara" sett cypriotisk TV i fem månader så är det ganska kul i alla fall ett tag.


Ovido - Quiz & Flashcards