kaga

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Karin - 23 april 2010 07:17

Fick ett erbjudande om två månaders prenumeration på Arbetarbladet för 99 kr och skickade in kupongen. När jag var helårsprenumerant var det ju aldrig tal om någon rabatt så nu tänkte jag ta chansen att få en "billig" papperstidning innan sommaren. Den skulle börja delas ut igår, men icke, ringde 9.30, 11.30 och 13.30 alla sa att tidningen skulle komma jag kunde vara lugn. Den kom inte på hela dagen. Trodde att det skulle fungera idag, men Göstas DI som han har några veckor den rasslade till i brevinkastet, men inget AB. Ringde 7.05 och ifrågasatte varför jag varken igår eller idag inte fått tidningen, svaret blev att det var ett nytt bud som börjat. Det struntar jag i ska jag ha en morgontidning ska det vara på morgonen den ska komma annars får det vara.

Ovido - Quiz & Flashcards